Twitter

четвер, 16 січня 2020 р.

Ух ти, блін, яка російська частина стрічки сьогодні цікава! Я аж назад на російських лібералів і аналітиків почав підписуватися. Люблю пиздец на дитячому ранку. Все так ахають, охають, наче й справді чекали, що в 2024 Путін скаже я втомився, я мухожук.
А тут хуяк. Ви слухаєте "Маяк".
Путін залишається!
Ось жеж, блядь, несподіванка то яка.
Хто б міг подумати-то, а ...
Рожеві поні побігли галопом, несучи рожеві мрії, гублячи рожеві окуляри і рожеві какашки.
Кульками вони махали, блять.
Дорогі мої рожеві поні. Це лише початок. Далі буде гірше. Буде війна. ГУЛАГ. Розвал. Розруха. Смажена собачатина в бочках. Алкоголіки з автоматами на блок-постах. Ух, краса!
Пару років тому я б ще написав - біжіть, дурні - але зараз вже немає. Кожен повідомлений свій інфантилізм вичерпати ложками до дна. Смачного.
Ах, який теплий грудень був у 2011 році
А вас попереджали.
Ваш Дід Ванга

Немає коментарів:

Дописати коментар