Twitter

вівторок, 30 квітня 2019 р.

Побачити, розглянути так нелегко І здається виходу немає І вже все одно Я зробив вірний крок :: M:ara у Твіттері: «Пой со мной, плачь со мной… Я не знаю, как говорить с тобой Кусая губы, забываешь боль Слишком сложно с тобой сейчас играть..… https://t.co/VFgA8DGP6e»

M:ara у Твіттері: «Пой со мной, плачь со мной… Я не знаю, как говорить с тобой Кусая губы, забываешь боль Слишком сложно с тобой сейчас играть..… https://t.co/VFgA8DGP6e»



Побачити, розглянути так нелегко 
І здається виходу немає 
І вже все одно 
Я зробив вірний крок 
Не дав тобі піти 
Запам'ятай, в цей раз 
Я зміг тебе врятувати
Знайти і утримати свободи мить 
І все ж буде так 
І ти вже звик 
Ти зробив перший крок 
Не дав собі піти 
Тепер забудемо все 
Ти міг себе врятувати 
Дай мені сили
Одна мить - тільки відчуження 
Одна година - мені помилятися 
Один вибух всередині - лише збіг, 
Тільки крик, що дає сили
Усередині догорає сенс 
Чистого розуму тонка нитка, 
Пере звичні фарби світу 
змиває звичні тіні з картини 
Дай мені сили 
Дай мені сили 
ДАЙ МЕНІ СИЛИ
Одна мить - тільки відчуження 
Одна година - мені помилятися 
Один вибух всередині - лише збіг 
Тільки крик, що дає сили
Одна мить і все! І тільки відчуження! 
Одна година і що? Мені помилятися! 
Один вибух всередині - лише збіг 
Тільки крик, що дає сили


Немає коментарів:

Дописати коментар