Twitter

четвер, 2 серпня 2018 р.

Ну, і я про те саме.

А можна вже так зробить,

шо коли хлопці з ПС побіжать перекривать контрабандні потоки - до них вийде начальник таможні - 25-річний випускник Гарварда і з сильним грузинським акцентом скаже:

- Друзі моі, прошу ознайомиться з отчотом за останній місяць по перетину границі.

І хлопцям такий подробний отчот на планшеті - дивіться, мол, нам не жалько.

А коли хтось з ветеранів зпитає:
- Чуєте, а тута мій сусід раньше працював...
- Та я не знаю, - скаже главний таможеннік. - Тут всі нові (з ударєнієм на всі).

І тоді хлопці побіжать до губернатора.

А в нього купа людей.
- Заходьте, - скаже губернатор-студєнт 5-го курса. - Тіки, пожалуста, тихенько, бо в нас зара електронні торги.

А коли стомлені од електронних цифр і торгів бійці будуть іти по Ужгороду, іх зупинить нова поліція і скаже:

- Шановні, бійці, а чого це ви зі зброєю? Як вам не стидно! Тут же діти!
А бійці:
- Ізвіняємся, - і покрасніють.
- Просим в райвідділок - скаже нова поліція.

А в райвідділку якісь нові поліціянти. Жодного знайомого обличчя.

Чай, кава, штруделі.

- А шо це в нашій країні трапилось, друже? - зпитає один боєць в іншого.
- Та хз, - скаже товариш.

- Не хз, а реформи, - поправить його молодий сержант. І потом комусь в скайп:
- Пане Міністр, вибачте, но Ви мене трошки отвлікаєте. Мені тут затриманих треба оформить.

Ну, зроблять таке, врешті-решт?
Чи лише, б...ть, по телевізору трендітимуть?!

Пи.Си. Це було питання до Світобуття.

Немає коментарів:

Дописати коментар