Twitter

середа, 15 листопада 2017 р.

Випадок в загальному вагоні, або Лайфхак для тих, кому доводиться спілкуватися з латентними сепаратистами - Google Документи

Випадок в загальному вагоні, або Лайфхак для тих, кому доводиться спілкуватися з латентними сепаратистами - Google Документи:

Випадок в загальному вагоні, або Лайфхак для тих, кому доводиться спілкуватися з латентними сепаратистами

"Загальний вагон забацаного поїзда" (с) з Дніпра в Запоріжжі.
Сидимо я, жінка у віці і дві тітки. Розмова триває другу годину, йде дев'ятий коло пекла:
Тітка 1: При Януковичі краще було!
Тітка 2: Так, ось у мене син в Масквє, він розповідає що Рассея хоче дружити, і що це наші всі перекручують!
Жінка: Але як же, Росія фінансує сепаратистів ...
Я: (мовчу, уважно читаю)
Тітка 1: Так що ви розумієте! Ось в газеті "Вести" пишуть! ..
Тітка 2: Ось у мене син в Масквє, так він каже що по рассейскому телебаченню правду кажуть не те що у нас!
Жінка: Побійтеся бога, наша економіка впала ще при Януковичі, і ми жили на російські кредити.
Я: (мовчу, мовчу, намагаюся мовчати)
Тітка 1: Да? А зараз зате американських кредитів набралися, скоро всюди тут американці будуть.
Тітка 2: Так, ось я розсію розумію. Ну віджали Крим, і не потрібно було до них лізти, вони ж спеціально щоб американці не прийшли. Ось у мене син в Масквє ...
Я: (беру телефон, роблю вигляд що дзвоню) Ну що, отримали запис? .. розшифровується, там 110-ая без сумнівів ... П'яте і шосте місце, 10 вагон ... Та , до речі, у тій що на п'ятому син в Москві, пробийте ... ви там передайте Володимиру Леонідовичу що черговий по вагону, замість того щоб справою займатися, всю дорогу ходить палити, де ви їх тільки набираєте? .. Все, фото висилаю, Слава Украине!
Останні півгодини одна тітка мовчала, а у другій виявилися термінові справи в тамбурі. А жінка на рідкість приємна, чудово поспілкувалися без будь-якої політоти. І син у неї, звичайно, не в Масквє а в ЗСУ.

Повідомити про помилку - Виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl + Enter

iReader



'via Blog this'

Немає коментарів:

Дописати коментар