Twitter

вівторок, 1 березня 2016 р.

Інтерв'ю з поляком воювавшим на Донбасі . Польський телеканал TVN24 показав пропагандистський фільм «Маски революції»

Інтерв'ю з поляком воювавшим на Донбасі . Польський телеканал TVN24 показав пропагандистський фільм «Маски революції», який представляє українську революцію як державний переворот, організований замаскованими нацистами.«Це одна велика брехня і маніпуляція» - говорить Newsweek поляк, який нещодавно повернувся з Донбасу. 



Конрад (побажав залишитися анонімним) - поляк, з жовтня 2014 року служив в українському добровільному батальйоні. Ти нещодавно повернувся з фронту, зараз ти вже в Польщі. У неділю (21 лютого) була річниця подій у Києві, ти включив телевізор і ... Затерп і занімів. Існує стільки хороших фільмів про Майдан, а TVN24 вибрав російську пропаганду - «Маски революції» режисера Поля Морейра, француза. Для українців - це образа. Майдан був підйомом всього українського народу проти диктатури Януковича, а фільм являє революцію як державний переворот, організований замаскованими нацистами. Це одна велика брехня і маніпуляція. Чи можна це виправдати незнанням? Я був 16 місяців на фронті, я не знаю сучасних реалій Польщі. Я б хотів вірити в те, що це результат чийсь дурості і дилетантства.Спочатку я подумав, що це випадковість. Лише потім у мене з'явилася думка, що французький режисер просто виконував замовлення - зняв проплачений Кремлем пасквіль. Широко відомо, що путінські фахівці шукають собі посібників на Заході. У них величезні кошти на пропагандистські цілі.Прикладом може бути творчість Грема Філліпса, англійського журналіста, який працює в Донецькій Народній Республіці. Коли «Маски революції» вперше показали на французькому телеканалі Canal +, то французькі журналісти підписали відкритий лист проти повторної його трансляції. Це була гучна справа. Як відреагували на показ фільму твої знайомі українці? Вони обурені, розчаровані, деякі в сказі. Уявіть собі, щоб хто-небудь оцінював польську кампанію 1939 року на основі подій в Бидгощі, та ще й показаних з перспективи німецької військової кінохроніки. Бачу в цьому аналогію. Фільм показує батальйони як приватні армії олігархів. Немає ніяких приватних армій. Мій батальйон «Донбас», так само як і «Азов» були регулярними відділами Національної гвардії України ще з літа 2014 року. Інші ополчення теж були в підпорядкуванні Міністерства внутрішніх справ або Міністерства оборони України. На початку війни виявилося, що команда Януковича таємно демонтувала армію, тому весь вантаж на себе взяли патріотичні організації і допомагають їм волонтери. Батальйони «Правого сектора», а також «Айдар», «Донбас» і «Азов» виграли час, що дозволило армії відродитися. Ситуація, коли «Правий сектор» не хотів підкорятися військовим структурам, виникла через недовіру до командування, що виник після котлів в Іловайську або Дебальцеве.Там загинули сотні людей через помилкових рішень Генерального штабу.Найбільше фільм порочить «Азов» і «Правий сектор». Це вже верх маніпуляцій.По-перше, автор не розрізняє добровольців, всіх їх називає неонацистами. До них він приплів ще й Ігоря Мосійчука, депутата, який потрапив до в'язниці за хабарництво. Даний політик не має нічого спільного ні з «Азовом», ні з «Правим сектором», він представляє абсолютно іншу політичну силу. Який твій особистий досвід спілкування з іншими батальйонами? «Донбас» не один раз перетинався з ними на фронті. Так, я мав честь воювати як з «Азовом», так і з восьмим батальйоном «Правого сектора» - «Аррата» в битві під Широкино. Ця битва тривала півроку з лютого 2015 року. «Правий сектор» приєднався до нас в квітні. З «Азовом» ми змінювали один одного кожні 6 днів. У мене був час, щоб з ними познайомитися. Серед них не було жодного есесмана, ні звучало ніякої нацистської ідеології. Це були солдати-добровольці з сильною мотивацією. Те, що якомусь журналісту здалося, що намальований символ «Азова», схожий на свастику, ще не привід стверджувати, що українські патріоти - неонацисти. А «Правий сектор»? Прекрасні солдати. Ідейні. Ми ділилися з ними амуніцією і провіантом, який отримували від армії. «Правий сектор» часто звертається до націоналістичної ідеології Бандери. Так, до ідеології ОУН (Б). Мені не подобалося це до моменту, поки я не зрозумів, що то, що знають про Бандеру вони, і то, що знаю я, - це зовсім різні історії. Можна назвати це різною історичною політикою. Але вони точно ніякі не людожери, мене-поляка от не з'їли. Вони поважають інші народи, просто хочуть жити в своїй незалежній державі і сповідувати консервативні цінності. Може нехай Франція займеться своїми справами? Режисер цього фільму лякає фашистської України, в той час як зростаючий рейтинг «Національного фронту» демонструє, що нацистів куди більше в самій Франції. Майже третина фільму присвячена подіям в Одесі.Проплачені сепаратисти, які там загинули, представлені як невинні жертви українського націоналізму, яких вбили тільки за те, що ті говорили по-російськи.Що за маячня! У мене волосся стало дибки, коли я це почув. 80% батальйону «Донбас» - російськомовні. Така ж ситуація і в «Азові». Це просто брехня каналу Russia Today, я навіть не міг уявити, що побачу таке на польському телебачення.В Одесі дійсно загинули десятки людей. Події відбувалися в травні 2014 року, коли починалося російське гібридне вторгнення. В цей же час схожі організовані групи захоплювали Донецьк і Луганськ. Те, що сталося в Одесі, було протистоянням атаці. Фільм не показує, що одеські сепаратисти були озброєні, у них були коктейлі Молотова, вони відстрілювалися у відповідь, а більшість з них мало російські паспорти. Ці люди приїхали, щоб вбивати українців. І продовжують їх вбивати. Конрад, що поляк робить на сході України? Що схилило тебе до того, щоб стати солдатом чужої армії. Адже це нелегально. У мене були ідейні та особисті причини. Я не перший. У нашій багатій польській історії є з кого брати приклад. Я абсолютно не шкодую про своє рішення, адже я брав участь в боротьбі проти нападу сильного держави на більш слабке. Що відрізняє тебе від поляків, які воюють на іншому боці барикад? Я б не хотів, щоб мене з ними порівнювали. Вони служать за гроші в терористичних загонах в квазідержави, які оплачує російський агресор. А я - в ​​батальйоні «Донбас», підвідомчому Міністерству внутрішніх справ України, прикріпленому до військової частини 3057. Я не найманець, моя боротьба була в якійсь мірі волонтерством. Є думки, що, якщо ті, хто воює за сепаратистів, повинні боятися проблем з боку прокуратури, то польська держава має також зайнятися тими, хто воює за Україну. Якщо мене визнають винним, то я прийму це зі смиренністю. Я - польський патріот, але Україна для мене - друга батьківщина з усіма її недоліками і перевагами. Там досі йде війна з терористами і військовими одиницями регулярної російської армії. З більшою, іноді меншою інтенсивністю, але все ще триває. Боротьба набула форм позиційної війни - тому вона відрізняється від тієї, яка була в 2014 році, або в першій половині 2015 року, але це абсолютно не означає, що настав мир. Дана тема вже набридла ЗМІ, але за нашим східним кордоном досі гинуть люди. А ми в цей час показуємо російські пропагандистські фільми.
#Україна #Украина #Ukraine #євромайдан #АТО #Россия #РФ #новини #евромайдан #Київ #Крым

Немає коментарів:

Дописати коментар