Twitter

пʼятницю, 5 січня 2018 р.

Заступник Радулеску розподіляє фальшивий Відеоролик з Тирговіште НЛО "Мені здається, верімісіл" - Google Документи

Заступник Радулеску розподіляє фальшивий Відеоролик з Тирговіште НЛО "Мені здається, верімісіл" - Google Документи:




Заступник Радулеску розподіляє фальшивий Відеоролик з Тирговіште НЛО "Мені здається, верімісіл"

Кліп з'являється НЛО и прібульця, десь біля лісу недалеко від
Тірговіште, ПІШЛИ вірусні в середу на Facebook после того, як
около 24 годин Детальніше два миллионов переглядів, більш
65000 20000 акцій и любити. Відредагованія фільма такоже
БУВ Розповсюдження PSD Каталіна депутата Радулеску которого
віправдав свой жест "Мені здається, верімізілі".
(попередня нередагована версія) 18:25 05.01.2018

Фільм БУВ віпущеній на двох обліковіх записів Facebook без чіткої
ідентічності, одна з якіх говорити про ті, что прибульці прібулі в
Тарговіште, а Інша - про ті, что Зустріч відбулася в Бакеу.
Смішні з Цая вісловлювань були наповнені образу: класичний іноземець, з
Довгої кінцівок той великий очима, зняти з телефону во время рух до
корабля.
Хоча цу трюк БУВ очевидно, и джерло були невпевнена, много румун
роздали фільм, Переконайся у тому, что всь стійся в Тарговісте.
Serena nih - zastupnik PSD Келалін Радулеску, який розповсюджує його
тричі за дні дня! Радулеску отримав найбільшу кількість депутатів, які
взяли участь у судовому процесі проти закону правосуддя та злочинців.
За зв'язана recorder.ro Каталін Радулеску даже показавши БУВ
порушуються Іншої можлівість думка и Того, что Інопланетяни відвідують
нас, «Я, здається правдоподібною картини, но повінні буті перевірені з
ЕКСПЕРТІВ. Ві розумієте, что если це булу бомба? Це ті, побачимо ми
что в найбліжчі кілька тіжнів на телебаченні ».
«Вейт думайте, что наша планета єдін у Всесвіті? Тілька Хворов втомлену
НЕ БУВ бі зацікавленіт и прістрасніт до цього . Я Переконаний, что є люди,
Які зіткнулісь з таких праворуч, фахівца, но Ми не знаєм простих люди.
Я винен зателефонуватіте Тарговішт, власти, міліції, я не знаю.
У мене немає додаткової информации «- заявивши депутат ДПС,
сообщает це джерело.
(переклад з румунської (коррект.))
iReader



'via Blog this'

Немає коментарів:

Дописати коментар