Twitter

четвер, 12 січня 2017 р.

Порошенко пояснив інцидент з одеським чиновником під час представлення нового голови ОДА - Google Документи

Порошенко пояснив інцидент з одеським чиновником під час представлення нового голови ОДА - Google Документи:

Порошенко пояснив інцидент з одеським чиновником під час представлення нового голови ОДА

Источник: УНИАН
Як передає кореспондент УНІАН, про це Порошенко сказав під час наради з питань регіональної політики з представниками уряду і головами обласних адміністрацій в Одесі.
«Голова райдержадміністрації, який піднімав руку в залі і підійшов до мене. Це стосувалося питання порушення виборчого законодавства в одній територіальній громаді при проведенні виборів. Я дав відповідне доручення правоохоронним органам, встановив терміни ... », - зазначив він.
Як відомо, раніше Порошенко під час представлення нового голови Одеської ОДА Максима Степанова, раптово перервався і звернувся до чиновника, який підняв руку: «Опустіть руку. Вам погано?".
Порошенко заявив: «Ви коли потім будете президентом - я Вас запрошу, і Ви виступите замість мене ... вибачте, я Вам поки слова не давав. Ви призначені указом президента - прошу сісти. Якщо Ви хочете доповісти президенту якусь  інформацію, я Вам надам цю можливість, сідайте ».
Після зустрічі він покликав «голову адміністрації», який піднімав руку.

iReader



'via Blog this'

Немає коментарів:

Дописати коментар