Twitter

суботу, 23 січня 2016 р.

[Два кольори. Червоний то любов, а чорний то журба] Якщо мене не оберуть в один тур ... буде війна з...

  Олександр Башта , Олександр Барк та 2 інших дописали в Два кольори. Червоний то любов, а чорний то журба .       Олександр Башта 23 січня о 23:25   Якщо мене не оберуть в один тур ... буде війна з росією Якщо не підтримують мою децентралізацію ... буде війна Якщо заблокують мої зміни до конституції ... буде війна Якщо ... Якщо ... А чи не забагато тих якщо ? А війна російсько-Українська, до речі, вже два роки в Україні йде.   Подобається Коментувати Поширити    
   
 
   Facebook
 
   
   
 
Олександр Башта, Олександр Барк та 2 інших дописали в Два кольори. Червоний то любов, а чорний то журба.
 
   
Олександр Башта
23 січня о 23:25
 
Якщо мене не оберуть в один тур ... буде війна з росією
Якщо не підтримують мою децентралізацію ... буде війна
Якщо заблокують мої зміни до конституції ... буде війна
Якщо ... Якщо ... А чи не забагато тих якщо ?
А війна російсько-Українська, до речі, вже два роки в Україні йде.
 
Подобається
Коментувати
Поширити
 
 
   
   
 
Переглянути на Facebook
   
Редагувати налаштування електронної пошти
 
   
   
Дайте відповідь на цей лист, щоб прокоментувати цей допис.
 
   
   
 
Повідомлення відправлено на olukawy@gmail.com. Якщо ви не хочете надалі одержувати подібні листи від Facebook, будь ласка, відпишіться.
Facebook, Inc., Attention: Community Support, Menlo Park, CA 94025
   
 

Немає коментарів:

Дописати коментар